førsteamanuensis Institutt for sykepleieFakultet for helsevitenskapSenter for simulering og ferdighetstrening - SSF
VID Bergen
Ulriksdal 10, 5009 Bergen
Modig og trygg - Våg å si ifra2024
Modig og sterk - våg å si i fra2024
Simuleringens innflytelse på livslang læring; et bidrag til pasientsikkerhet. 2024
Observasjon er bærebjelken; studenter i bevegelse mot sykepleierens særegne vurderingskompetanse2023
Aktiv læring i sykepleieutdanningen. Erfaringer fra et prosjekt; Nurse Edu Fut2023
Simulering som læringsarena - hvordan kan de løse praksisutfordringen?2022
NurseEduFut på oppløpet hva har vi lært? 2021
Continuous learning through multiple activities - a conceptual model2023
The importance of nursing students taking the role of simulated patient when simulating difficult communication 2021
Being prepared for the future role as a nurse. Facilitating peer students in simulation.2020
Medisinsk simulering av akutte situasjoner – kompetanseheving for sykepleiere i hjemmesykepleien 2017
Fra usikker til (for?) selvsikker - gjør rede for og diskuter implikasjoner sykepleieres tro på egne evner har for pasientsikkerhet i praksis2022
Simulation-based education and the effect of multiple simulation sessions - a randomised controlled study2021
The effect of multiple exposures in scenario-based simulation-A mixed study systematic review2021
Students as facilitators - experiences of student-led simulation prior to mental health experience2020
The effect of repeated simulation in nursing education2019
Repeated simulation and decision making2018
Selvsikkerhet påvirker utøvelsen av sykepleie 2022, Tidsskriftet sykepleien
Oppfølgingssamtale - et obligatorisk tilbud for intensivpasienten som har mottatt dagbok?2013, Inspira – tidsskrift for anestesi-, operasjon- og intensivsykepleiere
Role Exchange in Student-led Simulation: The Importance of Nursing Students Taking the Role of Patients2022, Sage Open Nursing
Examining predictive factors of nursing students’ self-confidence in multiple simulation sessions: A randomized controlled study2021, Nurse Education in Practice
Simulation-based education and the effect of multiple simulation sessions - a randomised controlled study2021, Nurse Education Today
Students as Facilitators: Experiences of Reciprocal Peer Tutoring in Simulation-Based Learning2021, Clinical Simulation in Nursing
Simuleringsbasert utdanning. Effekt av gjentakende simulering i sykepleierutdanningen2022, Vid vitenskapelige høgskole Oslo
Hvordan lage triggende scenarier og samtidig ivareta psykologisk trygghet?2021
Elefanten i rommet2021
The effect of multiple exposures in scenario-based simulation—A mixed study systematic review2020, Nursing Open
A Pathway to Research2019
Oppfølgingssamtalen med intensivpasientene. Master i klinisk sykepleie.2013, Universitetet i Nordland, Profesjonshøgskolen
Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å gjøre din opplevelse så god som mulig. Les mer om hvordan VID behandler personopplysninger, om dine personvernrettigheter ved VID og om hvorfor vi bruker informasjonskapsler.