Kontakt
E-post
marta.grongstad@vid.noMobiltelefon
+47 905 12 454Sted
Studiested
Kontor
Modulbygg 132
CRIStin besøk profil
-
Vitenskapelig artikkel (1)
Kombinerte stillingers betydning for sykepleiere som veileder studenter i praksisstudier
2020, Sykepleien Forskning -
Rapport (5)
Akkrediteringsrapport. University College Lillebælt. Institutionsakkreditering
2018, Danmarks AkkrediteringsinstitutionPraksisstudier i spesialisthelsetjenesten. Rapport fra arbeidsgruppe med mandat om å utvikle sykepleierstudentenes praksisstudier i UNN.
2018, Institutt for helse og omsorgsfag, UiT Norges arktiske universitet og Universitetssykehuset Nord NorgeRapport fra arbeidsgruppe om kombinerte stillinger.
2017, Felles utdanningsutvalg ved Universitetssykehuset Nord-Norge og UiT Norges arktiske universitetRapport fra arbeidsgruppa fusjon bachelorutdanning i sykepleie. Hammerfest, Tromsø, Harstad og Narvik
2016, Institutt for helse og omsorgsfag, UiT Norges arktiske universitetNOU 2014:14. Fagskolen- et attraktivt utdanningsvalg
2014, Kunnskapsdepartementet -
Faglig foredrag (13)
Kombinerte stillinger bygger bro mellom utdanning og praksis.
2018Å̊ bygge bro mellom utdanning og praksis- erfaringer med kombinerte stillinger innen sykepleie.
2017Erfaringer med kombinerte stillinger innen sykepleie. Samarbeid utdanning og praksis.
2016Erfaringer med sykepleierutdanningens plass etter fusjonen.
2016Forbedringsforslag av ordningen med kombinerte stillinger.
2016Decentralized nursing education in rural areas - a necessity in Northern Norway
2016Gevinster av et styrket samarbeid mellom fagskoler og universitet.
2015 -
Fagartikkel (1)
Kombinerte stillinger bygger bro mellom utdanning og praksis
2018, Sykepleien -
Vitenskapelig foredrag (5)
The Multifaceted Role as a University Lecturer at a Decentralized Nursing Education
2016Tanker rundt det å bli gammel Normal aldring, sykdommer og funksjonssvikt i eldre år
2009Dokumentasjon,prinsipper som legges til grunn
2003Erfaringer ved bruk av IKT innen videreutdanning ieldreomsorg
2003Quality learning with new technology: Attainable in nursing education ?
2003 - Annet produkt (1)
- Poster (1)