førstelektor, studieleder Institutt for sykepleieFakultet for helsevitenskap
VID Oslo
Modulbygg 132
Kombinerte stillingers betydning for sykepleiere som veileder studenter i praksisstudier2020, Sykepleien Forskning
Akkrediteringsrapport. University College Lillebælt. Institutionsakkreditering 2018, Danmarks Akkrediteringsinstitution
Praksisstudier i spesialisthelsetjenesten. Rapport fra arbeidsgruppe med mandat om å utvikle sykepleierstudentenes praksisstudier i UNN.2018, UiT Norges arktiske universitet
Rapport fra arbeidsgruppe om kombinerte stillinger.2017, UiT Norges arktiske universitet
Rapport fra arbeidsgruppa fusjon bachelorutdanning i sykepleie. Hammerfest, Tromsø, Harstad og Narvik2016, UiT Norges arktiske universitet
NOU 2014:14. Fagskolen- et attraktivt utdanningsvalg2014, Kunnskapsdepartementet
Kombinerte stillinger bygger bro mellom utdanning og praksis. 2018
Å̊ bygge bro mellom utdanning og praksis- erfaringer med kombinerte stillinger innen sykepleie.2017
Å bygge bro mellom utdanning og praksis- erfaringer med kombinerte stillinger innen sykepleie. Kombinerte stillinger gir faglig gevinst.2017
Erfaringer med kombinerte stillinger innen sykepleie. Samarbeid utdanning og praksis. 2016
Presentasjon av rapport fra arbeidsgruppa fusjon bachelorutdanning i sykepleie,- Hammerfest, Tromsø, Harstad og Narvik. 2016
Erfaringer med sykepleierutdanningens plass etter fusjonen. 2016
Forbedringsforslag av ordningen med kombinerte stillinger. 2016
Decentralized nursing education in rural areas - a necessity in Northern Norway2016
Gevinster av et styrket samarbeid mellom fagskoler og universitet. 2015
Transformerende ledelse. 2013
Personsentret omsorg. 2013
Miljøbehandling i sykehjem. 2012
Personsentrert omsorg2009
Kombinerte stillinger bygger bro mellom utdanning og praksis2018, Sykepleien
The Multifaceted Role as a University Lecturer at a Decentralized Nursing Education2016
Tanker rundt det å bli gammel Normal aldring, sykdommer og funksjonssvikt i eldre år2009
Dokumentasjon,prinsipper som legges til grunn2003
Erfaringer ved bruk av IKT innen videreutdanning ieldreomsorg2003
Quality learning with new technology: Attainable in nursing education ?2003
Technologi is the answer, what is the question? Fremmes læring gjennom samarbeid ved bruk av data? Et utviklingsprosjekt for evalueringskategorier2003
Endringsarbeid. Hvordan arbeide med holdnings- og endringsarbeid i en sykehjemsavdeling2003
Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å gjøre din opplevelse så god som mulig. Les mer om hvordan VID behandler personopplysninger, om dine personvernrettigheter ved VID og om hvorfor vi bruker informasjonskapsler.