• Hvordan starte en søknad om utenlandsopphold?
  • Kan jeg søke på alle partnerinsitusjonene som vises på kartet?
  • Hva gjør jeg etter at jeg har fått brukernavn og passord til Mobility Online?
  • Hva skal stå i motivasjonsbrevet?
  • Hvordan finner jeg søknaden min etter at jeg har søkt og registrert meg?
  • Hvor finner jeg dokumentene som skal lastes opp i Mobility Online?
  • Kan jeg forandre på søknaden min etter at jeg har fylt den ut?
  • Jeg får ikke knappene/lenkene i Mobility Online til å virke. Hvordan kommer jeg videre?
  • Jeg får feilmelding når jeg forsøker å laste opp dokumenter til Mobility Online. Hva nå?
  • Hvordan vet jeg at søknaden min er levert?
  • Hva skjer etter at søknaden min er levert?
  • Hva slags foto skal jeg laste opp til søknaden min?
  • Hvilket språk bruker jeg når jeg legger inn dokumenter i Mobility Online?
  • Jeg kan ikke dra allikevel. Hvordan trekker jeg søknaden min?
  • Det står feil datoer for oppholdet mitt i bekreftelsesbrevet fra VID. Hvordan endrer jeg det?