«Tettere på»
Kampanjen er en forlengelse av konseptet «Tettere på» som ble lansert i fjor. Vi utdanner til yrker hvor du kommer tett på mennesker. Enten du vil bli sosionom, sykepleier, vernepleier, ergoterapeut, familieterapeut, prest eller diakon, kommer du tett på de store livshendelsene i et menneskes liv.
Samtidig sier "tettere på" noe om størrelsen på våre campuser. En av de sentrale driverne for å velge VID er at det enkelte campus ikke er så stort. Det gjør at studentene kommer tettere på både lærere og medelever sammenlignet med større universiteter.
Hold øynene og ørene åpne!
Vi gleder oss til å dele denne kampanjen med dere og håper den vil bidra til å styrke VID sin posisjon som en ledende utdanningsinstitusjon innen våre fagområder.
Du hører oss gjennom P4-universet (P4, P5 Hits, P6 Rock, P7 Klem, P8 Pop, P9 retro, P10 Country og NRJ – Energy), samt på Radio Norge.
Du kan se oss på følgende kinoer fra og med 23. desember og frem til 15. april med unntak av mars:
- Bergen: Bergen kino, Odeoen kino Sotra og Lagunen kino.
- Oslo: Ringen, Colosseum, Klingenberg, Gimle, Symra, Vika, NKF og Odeon Oslo
- Stavanger: Odeon kino
Det er Både og som står bak kampanjen, med produsent Alexander Balchen og Jesper Eriksen Sundnes på idé og regi.